• 30.08.21, 11:27

Venipak: inimesed ostavad internetist keskmiselt korra kuus

Rahvusvahelise pakiveofirma Venipak andmetel tehakse internetis sisseoste kõige sagedamini kord kuus, kulutades aastas ligikaudu 301–500 eurot ning enim ostetakse riideid, kingi ja aksessuaare, sealhulgas kotte ja rahakotte.
On tekkinud ka olukordi, kus pakid ei mahu pakiautomaati ära.
  • On tekkinud ka olukordi, kus pakid ei mahu pakiautomaati ära. Foto: Liis Treimann
Vastav uuring viidi läbi Lätis ja Venipak näeb samu e-ostuharjumusi ka teistes Balti riikides. Netikaubandus näitab endiselt korralikku kasvu, kuna juulis suurenes Eestis posti- ja internetimüük aastatagusega võrreldes 29%, mis oli kõigi müügikanalite lõikes suurim kasv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele