• 22.04.22, 10:00

Puust ja punaseks: 11 enim küsimust tekitavat punkti seoses jõustuva kaubandusdirektiiviga

Juba mais jõustuv tarbijakaitseseaduse muudatus tekitab kaupmeestes segadust. Mitmetele neist tekitab muret, kuidas teha oma kampaaniaid siis. Toome välja koos selgitustega mõned näited peamistest murekohtadest.
Tarbijakaitseseaduse muudatus tekitab kaupmeestes segadust.
  • Tarbijakaitseseaduse muudatus tekitab kaupmeestes segadust. Foto: Erik Prozes
"TTJA-le ja Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile on laekunud kümneid selleteemalisi pöördumisi. Küsimusi on esitanud nii suuremad jaekaubandusega tegelevad ettevõtted kui ka e-kauplejaid koondavad erialaliidud. Osale küsimustele oleme koostöös ministeeriumiga vastanud," sõnas TTJA ettevõtluse osakonna jurist Martin Simmermann.

Seotud lood

Uudised
  • 31.03.22, 10:22
Uus tarbijakaitseseaduse muudatus mõjutab nii kaupmeest kui tarbijat
28. maist hakkab kehtima tarbijakaitseseaduse muudatus, mis teeb kaupmeestele edaspidi kohustuslikuks hinnaalanduskampaaniates kuvada ka toote varasem hind. Varasemaks hinnaks loetakse seejuures alandamisele eelnenud 30 päeva jooksul kohaldatud madalaim hind.
Uudised
  • 02.02.22, 16:52
Kevadel jõustuv kaubandusseadus toob uued reeglid: kuidas teha allahindlusi ja sooduskampaaniaid?
Kaubanduses planeeritakse selle aasta kevadel läbi viia uut kaubandusseaduse eelnõud, mille eesmärk on kaitsta tarbijat ebaausate kaubandusvõtete eest. Kaupmeestele hakkavad siis kehtima kindlad reeglid nii allahindluste kui sooduskampaaniate tegemisel. Advokaadibüroo Magnusson vandeadvokaat Mait Valberg räägib, mida uued muudatused endast täpsemalt kujutavad ja mida edaspidi jälgida tuleks.
Uudised
  • 16.12.21, 11:00
Veebipoed manipuleerivad hindadega, turuosalistel ja tarbijakaitseametil sai mõõt täis
Sisustuskaupade müügiga tegeleva veebipoe ON24 juhataja Astrid Bachmann on tähele pannud, et mõned konkurendid petavad tarbijaid ja manipuleerivad hindadega. Sama on tähele pannud tarbijakaitseamet, mis andis teada, et võtab hindadega manipuleerimise nüüd karmimalt luubi alla.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele