Uuringufirma NielsenIQ Eesti tegevjuht Erlend Villems andis jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud konverentsil „Baltic Retail Forum“ esimese ülevaate sellest, kuidas on Lidlil läinud Baltikumi turule sisenemine.
- Lidli poe avamine Kristiines Foto: Liis Treimann
Kuna Lidl sisenes Eesti turule alles märtsi algul, siis seda, kui palju nad siinset turgu mõjutanud on, saame ilmselt teada pikema aja möödudes, kuid Lidl Eesti kommunikatsioonijuhi Katrin Seppeli sõnul on Eesti kliendid neid väga soojalt vastu võtnud.
Seotud lood
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.