• 27.06.22, 16:21

Selle aasta jaaninädala müügid olid jätkuvalt tugevad

Rimi jälgib igal aastal klientide jaanipühade aegset ostukorvi. Selle aasta jaaninädala müügid olid head, kasvades ligi 10% võrreldes tavapärase nädala ja eelmise aastaga. Eripäraks sel aastal oli eestimaalaste lembus värske toidukraami järgi.
Kaupluste müüginumbrid kasvasid enim neis Eestimaa paikades, kus toimusid suuremad jaanituled või kuhu inimesed jaanide ajal peamiselt suundusid.
  • Kaupluste müüginumbrid kasvasid enim neis Eestimaa paikades, kus toimusid suuremad jaanituled või kuhu inimesed jaanide ajal peamiselt suundusid. Foto: Andres Haabu
Maasikate müük kasvas 60%, lisaks olid jaanipäeva enim ostetud toodete hulgas murelid ja arbuus, mida müüdi pea 200 tonni. Uus jaanipäeva maius, mille müük aastatega aina kasvab on vahukommid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 13:49
Kuidas oma e-poe kulusid allapoole tuua?
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.

Konverentsid ja koolitused

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele