Eesti suuremad kaubanduskeskused investeerivad ventilatsiooniseadmetesse kõrgeima õhukvaliteedi tagamiseks ja panustavad eeskujulikku õhuvahetusse.

- Pildil on TTJA Peadirektor Kristi Talving ja Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil.
- Foto: Kristiina Tammik
Kaupmeeste Liit koos Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve ametiga (TTJA) on töötanud välja märgise „Meil on puhas õhk“, tõstes esile ostukeskusi, mis on teinud õhukvaliteedi parendamiseks märgatavaid investeeringuid ja hoolivad oma klientide ja töötajate tervisest, kes viibivad majas pikki tunde.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.