• 24.04.25, 11:41

Lätis ja Leedus tegi autoturg suure tõusu, Eestis on aga suur langus

Ettearvamatu olukord majanduses mõjutab ka Euroopa uute sõiduautode turgu, mis oli kolmandat kuud järjest kerges languses.
Mootorsõidukid
  • Mootorsõidukid
  • Foto: Liis Treimann
Euroopa Liidu riikides müüdi märtsis veidi üle miljoni uue sõiduauto ehk 0,2% vähem kui möödunud aasta märtsis. Tänavu on kolme kuuga on Euroopa Liidu automüüjad andnud klientidele üle 2,7 miljonit uut sõiduautot, mis jääb eelmise aasta esimese kvartali müügitulemusele alla 1,9%.

Seotud lood

Uudised
  • 10.04.25, 10:08
Topauto: autoturu langus sunnib tegema agressiivseid soodustusi
Aasta esimene kvartal näitas Eesti automüügis keskeltläbi 55% langust ning automüüjate prognoosid turu taastumisse teises kvartalis on pigem pessimistlikumad.
Majandustulemused
  • 09.04.25, 17:12
TKM Grupi käive langes, kasum kukkus ehmatavalt
TKM Grupi 2025. aasta esimese kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 214,9 miljonit eurot. Võrreldes 2024. aasta esimese kvartaliga oli langus 3,0%. Maksueelne kasum oli 1,3 miljonit eurot ja see kahanes võrreldes aasta varasema tulemusega 2,5 miljonit eurot.
Uudised
  • 20.02.25, 12:56
2030. aasta autoturu prognoos: suurima kasvu teevad elektriautod
2030. aastal võiks Eesti autoturg tänasest mõnevõrra erineda. Eestimaalaste autopark läheb tagasihoidlikumaks, kusjuures teevad suurima kasvu elektriautod. Autojagamise teenused sõiduvahendi omamise ees edumaad ei saavuta.
Uudised
  • 17.03.25, 13:47
Eestlased soovivad rentida sõidukeid ja nutitelefone
Eestis on viimastel aastatel toimunud märgatav nihe tarbijakäitumises – üha enam eelistatakse asjade väljaostmise asemel neid hoopis rentida.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele