• 23.04.25, 11:09

Galerii: Teeninduse aastakonverents 2025 - Teeninduse vitamiinid

22. aprillil 2025 toimus Kultuurikatlas konverents "Teenindus 2025", mis tõi kokku üle 370 teenindusvaldkonna juhi ja spetsialisti, et arutada teeninduskultuuri arengusuundi, kliendikogemuse väärtust ning töötajate heaolu olulisust.
Konverentsi modereerisid Tele2 esindajad Veiko Reimand ja Helena Viiroja
  • Konverentsi modereerisid Tele2 esindajad Veiko Reimand ja Helena Viiroja
  • Foto: Raul Mee
Päeva avas Tele2 klienditoe spetsialist Kristi Arula, kes jagas isiklikku kogemust läbipõlemisest ning rõhutas siira enesearengu tähtsust teenindustöös. Kerdu Lenear, Mindset Fitnessi asutaja, käsitles enesekindluse kasvatamist ja enesetõkete ületamist, et paremini toime tulla keeruliste klientidega. Psühholoog Erik Rüütel rääkis organisatsioonisisestest konfliktidest ja nende ennetamisest.​
Teenusedisainer Jana Kukk tõi esile, et silmapaistev kliendikogemus on tulevikuinvesteering, mitte kulurida, ning jagas parimaid praktikaid ja teaduslikke tõendeid selle tasuvuse kohta. Enefit klienditeeninduse juht Maaja Saluvee käsitles teenindusmudeli ülesehitust suures organisatsioonis ning tehisintellekti rolli selles. IIZI jaeüksuse juht Marko Veerberk rõhutas positiivse kliendikogemuse märkamatute detailide tähtsust.​
Pärastlõunal jätkus konverents kaasahaaravate töötubadega, kus fookuses oli improvisatsioon, small talk, raske kliendiga tegelemine ja eneseareng.
Teenindusvaldkonna kogenud praktik Katrin Muld Goldtime’ist tõdes, et kuigi kõik pole alati roosiline, paneb just raskustest ülesaamine tema silmad särama. Koolitaja ja teeninduspraktik Raido Rõivas jagas osalejatele praktilisi võtteid sisemise rahu hoidmiseks pingelistes teenindussituatsioonides. Michelini tähega sommeljee Robert Põld avas kuulajate mõttemaailma sellega, kuidas viia teenindus uuele tasemele luksusmaailma kogemuste najal.
Konverentsipäeva lõpetanud Alar Ojastu kutsus kuulajaid looma teenindust, mis ei ole pelgalt funktsionaalne, vaid siiralt inimlik ja ühendav.
"Teenindus 2025" konverents pakkus osalejatele väärtuslikke teadmisi ja inspiratsiooni, et edendada teeninduskultuuri ning parandada kliendikogemust.
Vaata fotogaleriid. Fotograaf Raul Mee
Suur tänu kõikidele osalejatele, esinejatele ja toetajatele. Kohtume juba 22.04.2026!

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele