• 04.10.22, 10:34

Euronics võtab fookusesse ärikliendid

Euronics seab eraklientide kõrval fookuse ka äriklientide müügile ning avas uue, ainult äriklientidele suunatud tellimiskeskkonna. Euronicsi eesmärk on pakkuda ärikliendi segmendis senisest suuremat konkurentsi ja kasvatada oma turuosa.
Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp
  • Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp
Euronicsi ärikliendijuhi Taavi Rehepapi sõnul on Euronics seadnud eesmärgiks kasvatada Eestis äriklientidele müügi mahtu. „Paljud ärikliendid ostsid ka juba varem oma tehnikakaupa Euronicsist, sest meie Balti riikide suurim kohapealne ladu tagab kõige laiema valiku ja kiireima tarne. Meie tänased müügikanalid olid aga disainitud paljuski erakliendi vajadustest lähtuvalt. Euronicsi uue ärikliendikeskkonna lõime äriklientide eripärasid arvesse võttes, mis teeb ettevõtete jaoks tehnikakauba tellimise senisest kiiremaks ja tõhusamaks,“ märkis Rehepapp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele