• 09.12.22, 09:54

Kuidas kasvatada usaldust ning B2B müüki?

Novembri lõpus Stockholmis toimunud Mercuri International Researchi korraldatud Põjamaade suurimal müügikonverentsil tõi trendivaatleja ja futurist Henrik Larsson-Broman välja viis usalduse dimensiooni, mis muudavad B2B müüki.
Henrik Larsson-Broman
  • Henrik Larsson-Broman
Larsson-Broman rääkis, et ilma usalduseta ei ole ka äri. „Ebastabiilsetel aegadel saab usaldusest peamine konkurentsieelis. Kuid mis paneb sind usaldama müügiinimest või mis paneb usaldama enda koostööpartnerit?,“ küsis ta. Jätkates, mida tähendab see, kui keegi ütleb, et usaldan sind või sinu ettevõtet?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 13:49
Kuidas oma e-poe kulusid allapoole tuua?
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele