Sellel aastal juhtisid jõuluaja müügiedetabelit endiselt mandariinid, kuid vahepealsete aastate kasvav lõhefilee trend pöördus lihtsamate toitude suunas.
- Mandariinid on jätkuvalt inimeste jõululaual Foto: Raul Mee
Prisma Peremarketi kuivainete kategooriagrupi juht Terje Sahk ütles, et võrreldes eelmise aastaga on inflatsioon oma töö teinud ning tarbijate ostukäitumist muutnud. “Kui eelmistel aastatel täheldasime uue trendi süvenemist, et jõululaualt leiab üha enam kala, just punast kala, siis tänavusele jõululauale lõhe nii tihti enam ei jõudnud. Müügis andsid tooni lihtsad toiduained kartulist kanamunadeni ning sinna juurde väiksemas koguses lõhe, taas populaarsust kasvatanud seapraad ja hakkliha,“ rääkis ta.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.