• 20.01.23, 11:20

Eesti inimeste muutunud ostuharjumused - allahinnatud kaup kaob poelettidelt kiirelt

Rimi tähelepanekute kohaselt võib Eesti elanike ostuharjumustes alates eelmise aasta suvest märgata olulisi muutusi: inimesed valivad toidukaupu varasemast palju hoolikamalt, eelistades kampaaniatooteid ja sooduspakkumisi. Samas ei olda valmis oma lemmiktoodetest täielikult loobuma, pigem leitakse sarnane, ent odavam alternatiiv.
Eesti inimeste muutunud ostuharjumused - allahinnatud kaup kaob poelettidelt kiirelt
  • Foto: Raul Mee
Eesti ostjad kohanevad kiiresti turuolukorraga – Rimi kogutud andmed näitavad, et ostetakse vähem ja püütakse toidult säästa, eelistades sagedamini kampaaniatooteid. Samuti käiakse mitmes kaupluses, et leida parimad pakkumised.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 13:49
Kuidas oma e-poe kulusid allapoole tuua?
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele