Uuringufirma Dive poolt 2022 aasta lõpus ja 2023 alguses läbi viidud valdkonnauuring selgitas taas välja parimat teenindust pakkuvad pangad. Seekord viid hindamine esmakordselt läbi kahes teeninduskanalis.
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping-ut ehk testostude meetodit kasutades. Aastal 2022 teostati pankade valdkonnauuring kahes teeninduskanalis - telefonikõnede teel ning pangakontori külastustena. Igasse panka sooritati kokku 10 telefonikõnet ning tehti 10 külastust. Testkliendid pöördusid panga poole sooviga avada arvelduskonto. Kogu Baltikumis sooritati kokku 160 kõne ja 160 külastust. Eestis tehti LHV, SEB, Citadele, Coop, Swedbank ja Luminor panka kokku 60 kõne ning 60 külastust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.