Möödunud aastal kogusid Coopi kaupluste 600 000 püsiklienti kokku 8,9 miljoni euro väärtuses boonusraha ja Coop Loto pileteid. Aasta jooksul aegus boonuspunkte umbes 500 tuhande euro väärtuses, mis tähendab, et Coopi kliendid kasutasid ära 95% teenitud boonustest.
- Coop kliendid kogusid aastaga 9 miljoni euro väärtuses boonuseid Foto: Andres Haabu
"See, et eelmisel aastal koguti boonust rohkem kui ära kasutati, ei tähenda, et vähem kasutatud summa klientide jaoks kadunud oleks," kommenteeris Coop Eesti kommunikatsioonijuht Martin Miido. Ta selgitas, et Coopis kalendriaasta jooksul kogutud boonusraha ei aegu ühel kindlal kuupäeval, vaid iga teenitud boonussumma on kasutatav selle tekkimise hetkest järgmise 12 kuu vältel.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.