Selgusid 2023. aasta Hea Teeninduse Kuu kiidetuimad teenindajad
Märts oli Eestis juba 20. aastat Hea Teeninduse Kuu. Selle raames toimus Kiida Teenindajat kampaania, mis andis klientidele võimaluse teenindajaid tunnustada. Sel aastal tunnustati juba teist aastat järjest enim R-Kioski ja Caffeine teenindajaid.
Parim Teenindaja Konkursi ja Hea Teeninduse Kuu algataja ning eestvedaja Urmas Kõiv sõnul kiideti märtsikuu jooksul teenindajaid 21 626 korral. Tema sõnul on „Kiida teenindajat“ algatus 20 aastat seisnud hea teeninduse märkamise ja arendamise eest.
Uue töötaja valimine ei ole lihtne mitmel põhjusel, ütles R-Kioski aasta frantsiisipidaja auhinna saanud Evi Laurimann ning lisas, et enda sisetunnet tuleb usaldada, sest kui jutu järgi on kõik korras, aga sisetunne ütleb muud siis nii ongi. Tal on väga hea meel ägedate noorte töötajate pärast, kellelt on ta ka ise palju õppinud.
Aasta kaubandusteo auhinna võitis tänavu tehisintellektil põhinev täisautomaatne mugavuspood R-kiosk GO. Ettevõtte juht Tiia Ilves märkis, et ostu saab sooritada isegi 13 sekundiga.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.