Kolm Eesti firmat näitasid neljapäeval Tallinnas, et restoranist tellitud toidu kiire kohaletoimetamine kliendini ei ole tulevikuvisioon, vaid vähemalt Eestis juba tänane reaalsus. Esitleti toiduveo automatiseeritud lahendust.
Katsetati, kas robotkullerit saab rakendada ka restoranitellimuste täitmiseks. Foto: JOOSEP KAPSTA
Neljapäeval viidi Tallinnas, KFC Tondi restoranis läbi testpäev, kus Fudy äpi kaudu tellitud eined viis kohale Clevoni robotkuller. KFCs tellitud toit jõudis õnnelike klientideni kiiresti, mugavalt ja lihtsalt.
Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime värske DPD e‑kaubanduse uuringu najal tarbijate harjumustest ja ootustest ning vaatame e‑kaupleja poolelt Baltikumi ülesele e‑kaubandusele. Selleks oleme saatesse kutsunud DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi ja Sportland International Groupi turundus- ja e‑kaubandusjuhi Henri Kruuseli.
Tänases saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" räägime kahe start‑up ettevõttega, kes aitavad e‑kaupmeestel enda tööd efektiivsemaks muuta. Selleks oleme saatesse kutsunud Askly asutaja ja tegevjuhi Sandra Roosna ja Sharewelli ühe kaasasutaja Sten Kreisberg.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.