Ajal, mil tarbijate kindlustunne kahaneb ning ettevõtete müügimahud vähenevad, on aina olulisem tugev bränd ja väärtuspõhine juhtimine, leiavad Eesti mainekamate ettevõtete juhid.
- Vasakult: vestlust juhib Äripäeva ajakirjanik Indrek Lepik, Telia Eesti juht Holger Haljand, Orkla Eesti tegevjuht Kaido Kaare, Circle K Eesti juhatuse liige Piret Kask ja Apollo Grupi tegevjuht Mauri Dorbek Foto: Arno Mikkor
Orkla Eesti tegevjuht Kaido Kaare rääkis, et täna on nad Orklaga arenenud pidevalt ning tarbijate jaoks ei ole tähtis mitte Orkla nimi vaid Kalev ja Põltsamaa. „See oli meist väga julge otsus, kui hakkasime Eesti tuntuimat brändi muutma, kuid see protsess on toimunud meil juba aastaid ning alles praegu hakkab see vilja kandma,“ ütles ta ning lisas, et nende jaoks on oluline tervik, sest oranži värvi Kalev moodustab kogu nende portfellist 15%.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.