• 14.03.24, 08:30

Orkla on esimene, kes on järgmine? Uudne kliimamõju märgis aitab poes valida

Orkla Eesti võttis esimese Eesti toidutootjana kasutusele kliimamõju valgusfoori, et seeläbi tarbijaid keskkonnasõbralikemaid toitumisvalikuid panna tegema. Meeleolukal brunchil kostitati külalisi muuhugas ka spetsialistide nõuannetega.
Orkla tutvustas meeleolukal brunchil uut kliimamõju märgist.
  • Orkla tutvustas meeleolukal brunchil uut kliimamõju märgist. Foto: Sandra Süsi
Rootsi RISE instituudi mudeli põhjal on välja arvutatud iga Kalevi, Põltsamaa ja muu Orkla kaubamärgi toote kliimamõju ning paigutatud see nn valgusfoorile – rohelise märgise taga on väike kliimamõju, kollase taga keskmine ja punase taga suur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele