Kaupluste juhid eelistavad ostupaanika asemel kestlikku allahindlust
Me ei näinud tulevast kriisi ette - eelarve oli liiga suur, seepärast pidime ka meie tavalisest suuremaid allahindlusi tegema, tunnistas Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma.
Põldma Kaubanduse juhatuse liige ja omanik Heinar Põldma Foto: Põldma Kaubanduse AS
Põldma Kaubanduse juhatuse liige ja omanik Heinar Põldma tunnistas, et kuigi ärikogemust on turjal juba kolmkümmend aastat, on ka tema eelarvet kinnitades eksinud. Näiteks olid eesmärgid mullu sügis-talvel liiga suured. „Siis pidime tegema tavapärasest suuremaid allahindlusi, et saavutada läbimüügi eesmärke,“ paljastas ta.
Kehval ajal kliente kaotada ei tohi, allahindlusprotsentidega manipuleerimine muudab aga müügitulu hüplikuks, analüüsis Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna kaupmeeste massiivset “aletamist”.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.