• 18.04.24, 15:14

Ostlejad valisid parima teenindusega äriks kaubanduskeskuse

Kampaanias Kiida Teenindajat tunnustasid kliendid märtsis erinevaid ettevõtteid pea 20 000 korral, enim kiitust kogus aga üks pealinna ostukeskus.
Klientide ootused teenindajatele on täna suuremad kui kunagi varem.
  • Klientide ootused teenindajatele on täna suuremad kui kunagi varem. Foto: Erik
Hea Teeninduse kuu on traditsiooniliselt märts, kus tänavu 21. aastat valisid tarbijad välja kõige paremate teenindajatega ettevõtted. Kõige rohkem kiideti märtsis Viru keskuse teenindajaid.

Seotud lood

Uudised
  • 13.03.24, 14:01
Selgusid Parim Teenindaja konkursi võitjad: TOP10 hõivasid telekomifirmade teenindajad
Parim Teenindaja 2024 konkursil osales tänavu pea kolmsada teenindajat üle Eesti, osalejatel tuli sooritada erialane test.
Uudised
  • 07.03.24, 13:58
Teenusedisainer: sain Elisaga halvima ja parima kogemuse
Eesti ettevõtetes seinast-seina klienditeeninduskogemusi kollektsioneerinud teenusedisainer Kaarel Mikkin avas nii halvima kui ka parima teeninduskogemuse telekomifirmast Elisa Eesti AS.
Saated
  • 25.03.24, 14:00
Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või jätkusuutlik kultuur?
Märts on hea teeninduse kuu, kuid teeninduskvaliteedi arendamine ja tunnustamine ei ole aktuaalne ainult märtsikuu kontekstis.
Saated
  • 26.02.24, 14:00
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib täna teeninduskvaliteeti?
Teeninduse igapäevatöös tuleb tihti ette keerulisi probleeme – rasked kliendid, kellega tuleb kohaneda ning olukorrast olenemata pakkuda neile kvaliteetset teenust. Individuaalne lähenemine ja klienditüüpide mõistmine aitab teenindajal olukorda lahendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele