• 24.04.24, 15:23

Endine eriüksuslane õpetas, kuidas teeninduses lahinguks valmistuda

Tunnete kontrollimisest sõltub kogu lahingu tulemus, seda peab meeskonnale õpetama, rõhutas endine sõjaväelane Remo Ojaste Teeninduse aastakonverentsil.
Endine eriüksuslane õpetas, kuidas teeninduses lahinguks valmistuda
  • Foto: Marko Mumm
Remo Ojaste teenis kaheksa aastat eriüksuslasena ja käis ka välioperatsioonidel, muuhulgas Afganistanis. Nüüd tegutseb ta Combat Ready juhi ja koolitajana. 2022. aastal valiti ta parimaks koolitajaks. Ojaste ettekanne teeninduskonverentsil jagas ta sõjaväelaste arendatud metoodikat, mille abil muuta teenindajad kriisikindlaks.

Seotud lood

Uudised
  • 16.04.24, 12:39
Müügitreener: õige sisendiga muudad oma teenindaja rahamasinaks
Müügitreener: Juhid võiksid rohkem peeglisse vaadata
Ettevõtted kaotavad raha, sest nad jätavad kasutamata letiteenindajate varjatud võimalused, selgitas müügitreener Rait Videvik Teeninduse aastakonverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele