Autor: Kaubandus.ee • 28. juuni 2024

Kas parendatud kliendikogemus võib luua kasumliku konkurentsieelise?

Eestis on mitmeid toote- ja teenusepakkujaid, kes ei ole täpselt läbi mõelnud, kes on nende klient, tõdeb teenusedisainer Mari Arnover. Kuidas sa siis aga tead, mida klient vajab või mis talle väärtustust loob? See teadmine on oluline, et luua parem kliendikogemus ja kasvatada seeläbi ka ettevõtte käivet.
Teenusdisainer Mari Arnover

“Teenusedisaini saab rakendada põhimõtteliselt kõikides valdkondades, et saada aru, kellele me midagi paremini pakkuda tahame – kliendile, koostööpartnerile, kasutajale, töötajale jt.,” selgitas Arnover. Täna on Eestis teenusedisaini rakendamisel väga tublid avaliku sektori ettevõtted, kes on läbinud mitmeid koolitusi ja meistriklasse. Ta toob näite Päästeametist, kes tundis, et ühel hetkel tuleb strateegiliste eesmärkide saavutamisel lagi ette. “Nii mõtestasime projektides läbi nende sihtrühmad ning räägime sellest ka taskuhäälingus “Mida kliendid tahavad?”. Mida sa teed, kui sulle öeldakse, et järgmisel aastal peab tule- ja uppumissurmade arv olema väiksem? Tegime siis persoonade-põhise lähenemise, et saada aru, miks ikkagi minnakse purjus peaga kalastama ja mida teha hulljulgete noortega, kes tundmatus kohas vette hüppavad?” rääkis teenusdisainer.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700