• 07.06.24, 10:16

Ka töötajal on nägemis-, kuulmis- ja haistmismeel!

Eelmisel kuul viidi koostöös valdkonna ekspertidega läbi väga mahukas poekeskkonna (klienditsoonide) uuring Viru Keskuses. Testostude ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm jagab ühte järeldust, mis tekkis tal läbiviidud uuringust.
Eero Palm
  • Eero Palm
Müügikeskkonna loomine on kunst

Seotud lood

Uudised
  • 23.05.24, 13:33
Viru Keskuse aastagalal tunnustati oma valdkonna parimaid
19. mail toimunud Viru Keskuse aastagalal tunnustati parimaid. Parima teeninduskoha tiitli haaras PaperMill Kohvik ja Röstikoda, parimaks teenindajaks valiti Viru Keskuse infoletis töötav Maie Paju ning parima ostukeskkonnana tunnustati Kaubamaja Toidumaailma.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele