• 03.09.24, 11:33

Teine toidupood on vesi kaubanduskeskuse veskile

Tekita konkurents ja võidavad kõik - vähemalt teoorias. Kaubanduskeskus on igal juhul võidus. Teise toidupoe lisandumine kaubanduskeskusesse on trend, mis on laialt levinud Põhjamaades.
T1 tegevjuht Tarmo Hõbe näeb siin uusi võimalusi.
  • T1 tegevjuht Tarmo Hõbe näeb siin uusi võimalusi. Foto: Konstantin Sednev
Möödunud nädala esmaspäev ja reede tõid uudised, et Tallinnas T1-s tuleb seal kuus aastat ainuresideerunud Selveri toidupoe kõrvale Lidl. Rocca al Mare Kaubanduskeskuses 26 aastat hegemooniat nautinud Prisma lähistele kerkis aga Selver.

Seotud lood

Saated
  • 09.07.24, 09:00
T1 keskus vajus põhja, ronis tagasi üles ja veel enamgi
Veel mõne aasta eest pankrotiga võidelnud keskus T1 on tänaseks triivinud tugevalt kasumisse ning meelitanud külastajad tagasi. Konverentsil “Password 2024” rääkis tippjuht Tarmo Hõbe T1 minevikust, olevikust ja tulevikust.
Uudised
  • 02.07.24, 09:00
Kaubanduspinnad otsivad uut nägu ja hingamist
Hõbe: küsimus on selles, kuidas täita pinnad, kui poodide valik on suur ning internetikaubandus teeb võidukäiku
Monofunktsionaalsetel kaubanduskeskustel terendub ees täielik teisenemine: tegevusskaala laiendamisest kuni otstarbe muutmiseni või siis äärmisel juhul mahalammutamiseni.
Majandustulemused
  • 01.07.24, 09:33
Ostukeskused teenivad kaunist kasumit, kuid inimesed ostavad endiselt vähe
Eesti suurimate kaubanduskeskuste jaoks möödus eelmine aasta üpriski positiivselt ‒ tehti rekordeid ning kasumid kasvasid korralikult.
Uudised
  • 16.05.24, 10:10
Kristjan Maaroos: kaubanduskeskuste turul käib positsioonide mäng, kliendikogemust parandatakse läbi uuenduste
Pikk kriis on olnud keeruline kõikide ettevõtjate jaoks, aga et tuleks pankrotilaine, seda Rocca al Mare ja Kristiine keskuste juht Kristjan Maaroos ei näe. Vinduva kriisi proovikiviks on olnud kaupmeeste suutlikkus enda tegevust optimeerida, et kohaneda vähenenud tarbimishuviga ning samal ajal ise ellu jääda.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele