Eesti suurimate kaubanduskeskuste jaoks möödus eelmine aasta üpriski positiivselt ‒ tehti rekordeid ning kasumid kasvasid korralikult.

- Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits. Foto: Liis Treimann
Ülemiste keskuse jaoks läks eelmine aasta edukalt ‒ müügitulu oli mullu 17,86 miljonit eurot, tunamullu aga 16,4 miljonit eurot. Ärikasumit teeniti 23,7 miljonit eurot ning puhaskasumiks kujunes 14,6 miljonit eurot, mis kasvas aastaga kaks korda, vahendab Äripäev.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pikk kriis on olnud keeruline kõikide ettevõtjate jaoks, aga et tuleks pankrotilaine, seda Rocca al Mare ja Kristiine keskuste juht Kristjan Maaroos ei näe. Vinduva kriisi proovikiviks on olnud kaupmeeste suutlikkus enda tegevust optimeerida, et kohaneda vähenenud tarbimishuviga ning samal ajal ise ellu jääda.
Kampaanias Kiida Teenindajat tunnustasid kliendid märtsis erinevaid ettevõtteid pea 20 000 korral, enim kiitust kogus aga üks pealinna ostukeskus.
Eile, 19. juunil toimus Ülemiste keskuse ja lähiala detailplaneeringu eskiislahendust tutvustav avalik arutelu, kus esitleti lähemalt, milliseid linnaruumilahendusi kavandatakse.
“Kaubanduses pole midagi hullu“
Aprillist alates on tarbijad end tundnud üha kindlamalt, kuid see tunne ei avaldu kohe ostuna, ütles Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits Äripäeva raadios.
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.