• 01.07.24, 09:33

Ostukeskused teenivad kaunist kasumit, kuid inimesed ostavad endiselt vähe

Eesti suurimate kaubanduskeskuste jaoks möödus eelmine aasta üpriski positiivselt ‒ tehti rekordeid ning kasumid kasvasid korralikult.
Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits.
  • Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits. Foto: Liis Treimann
Ülemiste keskuse jaoks läks eelmine aasta edukalt ‒ müügitulu oli mullu 17,86 miljonit eurot, tunamullu aga 16,4 miljonit eurot. Ärikasumit teeniti 23,7 miljonit eurot ning puhaskasumiks kujunes 14,6 miljonit eurot, mis kasvas aastaga kaks korda, vahendab Äripäev.

Seotud lood

Uudised
  • 16.05.24, 10:10
Kristjan Maaroos: kaubanduskeskuste turul käib positsioonide mäng, kliendikogemust parandatakse läbi uuenduste
Pikk kriis on olnud keeruline kõikide ettevõtjate jaoks, aga et tuleks pankrotilaine, seda Rocca al Mare ja Kristiine keskuste juht Kristjan Maaroos ei näe. Vinduva kriisi proovikiviks on olnud kaupmeeste suutlikkus enda tegevust optimeerida, et kohaneda vähenenud tarbimishuviga ning samal ajal ise ellu jääda.
Uudised
  • 18.04.24, 15:14
Ostlejad valisid parima teenindusega äriks kaubanduskeskuse
Kampaanias Kiida Teenindajat tunnustasid kliendid märtsis erinevaid ettevõtteid pea 20 000 korral, enim kiitust kogus aga üks pealinna ostukeskus.
Uudised
  • 20.06.24, 14:28
Ülemiste keskuse laiendus pandi avalikule arutelule
Eile, 19. juunil toimus Ülemiste keskuse ja lähiala detailplaneeringu eskiislahendust tutvustav avalik arutelu, kus esitleti lähemalt, milliseid linnaruumilahendusi kavandatakse.
Saated
  • 12.06.24, 09:33
Guido Pärnits: tarbija tunneb end kindlamalt, kaupmees aga püsib ettevaatlik
“Kaubanduses pole midagi hullu“
Aprillist alates on tarbijad end tundnud üha kindlamalt, kuid see tunne ei avaldu kohe ostuna, ütles Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits Äripäeva raadios.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele