• 16.09.24, 11:14

Rimi: iseteeninduslahendused on aina populaarsemad

Eestis on erinevaid iseteeninduslahendusi juba aastaid kasutatud, hiljutisem trend on aga nutitelefoniga skaneerimine.
Iseteeninduslahendused muutuvad aina populaarsemaks.
  • Iseteeninduslahendused muutuvad aina populaarsemaks. Foto: Andres Haabu
Rimi IT-juht Meelis Miguri sõnul on eestlased iseteeninduslahendused väga hästi omaks võtnud ja ka mobiilse ostupuldi ehk nutitelefonirakenduse kasutamine kasvab kiirelt. Suurimaks väljakutseks on see, kuidas teadmine rakendusest inimesteni kohale viia.

Seotud lood

Saated
  • 05.08.24, 15:11
Rimi äriarendusdirektor: ükski tarkvara ei täida kõiki unistusi
Rimi Balticu kommertsvaldkonna arendusdirektor Maris Rannus ütleb, et tänapäeval liiguvad erinevad valdkonnad üha jõulisemalt automaatsuse ja digitaalsuse suunas, kuid unistused teeb teoks ikka inimene.
Uudised
  • 12.07.24, 13:28
Rimi Baltikumi kogemus: digitaliseerimise valikud, võidud ja tagasilöögid
Rimi teeb digivaldkonna arendused Baltikumi-üleselt ning Rimi Baltikumi kommertsvaldkonna arendusdirektori Maris Rannuse sõnul tuleb alati arvestada ka kultuurilise taustaga.
Uudised
  • 21.05.24, 16:42
Rimi IT-juht töötajateta poe loomisest: nagu ehitaks panka
Rimi esimene mehitamata pood on poepidajale põhjustanud peavalu, sest kõik ei ole töötanud nii nagu peaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele