Tänavu siseneb Saku Õlletehas Malta, Rumeenia ning 125-miljonilise elanikkonnaga Jaapani turule.
Saku Õlletehase peamised eksporditurud on valdavalt Läänemere ümbruse riigid ja Euroopa suurriigid. Aastaid on Saku eksportinud oma tooteid Islandile, Saksamaale, Küprosele, Kreekasse, Hispaaniasse, Slovakkiasse, Araabia Ühendemiraatidesse ning kaugematesse riikidesse nagu Hiina ja Austraalia.
Seotud lood
Uute maksutõusudega soovitakse küll riigikassasse täiendust saada, ent tegelik efekt on vastupidine – taas kogub hoogu piirikaubandus ning Eestist on saamas turistide jaoks kallis sihtriik, kirjutab Saku Õlletehase juhatuse liige Jaan Härms vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Käes on suur suvi ehk põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.