• 14.10.24, 14:05

Külalislahkuse ekspert: kui sa ei hooli oma töötajatest, ei hooli sa ka klientidest

Rakveres toimunud Lääne-Virumaa turismikonverentsil soovitas külalislahkuse ekspert Rain Tunger kõigil suhtuda klientidesse kui külalistesse.
Rain Tunger soovitab mitte mõelda klientidest vaid hoopis külalistest.
  • Rain Tunger soovitab mitte mõelda klientidest vaid hoopis külalistest. Foto: Marko Mumm
Restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ja Pegasus teenindusjuht Rain Tunger nentis, et igaüks meist puutub moel või teisel kokku teenindamisega ning on ka ise mingil hetkel alati teenidamas – ka siis, kui ta ise teenindussfääris ei tööta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele