• 29.10.24, 10:45

Milline veebipood kutsub ostma?

Keskpanga prognoosi kohaselt on majandus hakanud taastuma, mis tingib selle, et e-kaupmehel on vaja kliendi tagasimeelitamiseks ja hoidmiseks senisest veelgi enam pingutada.
Montonio tootejuht Maria Häling
  • Montonio tootejuht Maria Häling Foto: Simo Sepp
Intressitõusudest tingitud tarbimise langus on koos majanduse positiivsemate väljavaadetega hakanud tõusule pöörduma, mistõttu tasub ka kaupmeestel hakata aktiivsemalt mõtlema, kuidas kliente tagasi meelitada.

Seotud lood

Uudised
  • 25.10.24, 13:30
Kuidas saab Eesti kaupmees väljapoole murda?
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Kaubanduse Aastakongressil rääkisid kohalikud kaupmehed Kirki Kubri, Urmas Hiie ning Kristjan Luha olulistest punktidest, kuidas saab eestlasest jaekaupleja välisturgudel hästi silma paista
Uudised
  • 11.10.24, 12:06
Tõnu Väät: kuidas saab Eesti e-kaupmees globaalselt konkureerida?
“Aasia veebipoodidide, näiteks aina enam populaarsemaks muutuvate Sheini ja Temuga eestlane konkureerida ei suuda, kuid meil on kliendi võitmiseks varuks omad trumbid,” rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Saated
  • 23.09.24, 17:55
Tõnu Väät: kui raha rändab piiride taha, jääme kõik vaesemaks
E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät rääkis saates, et kui hakkame liiga tihti eelistama välismaiseid veebipoode ning piiriäärset kaupmeest, siis lõpuks kannatame meie ise.
Uudised
  • 07.10.24, 15:59
Raul Eamets: veebikaubandus ja tehisaru kasutamine peaks olema palju laiapõhjalisem
Statistikaamet avaldas statistika, mis puudutab tehisaru kasutamist ettevõtetes (2024. aasta andmed) ja müüki veebikeskkonnas. Veebimüügi kokkuvõtlikud andmed kajastavad 2023. aastat.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele