• 01.11.24, 13:56

Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku

Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma
  • Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma Foto: Raul Mee
Majandusliku ebastabiilsuse tõttu pärast mitmeid suuri kriise, on mitmed moeloojad sunnitud klientide tagasikutsumiseks tegema eriti suuri pingutusi. Põldma Kaubanduse omanik ja juht Heinar Põldma selgitas, et otsusega hindu mitte tõsta, on suurim väljakutse sel aastal olnud käibe vähenemine 10% ning kulude suurenemine ja ka maksutõus. „Tarbijad külastavad kauplusi keskmiselt 20% vähem ja valivad soodsamaid tooteid. Outletide ja e-poe käive on suurenenud 10%,“ kinnitas Põldma.

Seotud lood

Saated
  • 26.08.24, 15:15
Denim Dreami omanik leidis nipi, kuidas kasum koju tuua
Väikestes linnades on võimalik kasumit teenida, rääkis hiljuti Saue vallas uue Denim Dream’i peakontori avanud Põldma Kaubanduse omanik Heinar Põldma.
Uudised
  • 28.12.23, 15:02
Eestlased eelistavad üha enam järelturul kaubelda
Kodumaise ostu-müügiplatvormi Yaga 2023. aasta statistika näitab, et jätkusuutlik tarbimine ning järelturul müümine ja ostlemine on eestlaste seas laialdaselt omaks võetud.
Uudised
  • 10.04.24, 11:59
Vaata, kes hakkavad võistlema kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitlile
8. mail toimub E-kaubanduse UX konverents, kus selgub, kes on Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed kuues erinevas kategoorias ning ka kategooriate ülene kõige kasutajasõbralikum e-pood. Vaata, kes astuvad võistlustulle.
Uudised
  • 28.10.24, 15:32
Sinsay laiendas poodi Rocca al Mare keskuses
Sinsay avas suurema kaubavalikuga poe Rocca al Mare kaubanduskeskuse teisel korrusel, mis nüüd võtab enda alla 900 ruutmeetrit.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele