• 06.11.24, 13:17

Lätis ja Leedus taastuvad tarbimise mahud, Eesti on veel maas

Tarbimine on kõigis Baltimaades teinud läbi arvestatava languse. Kui Leedus on märgata tarbimise selget taastumist, siis Eestis on jaemüük veel languses, kuigi mittetoidukaupade müük on hakanud lõpuks stabiliseeruma, rääkis Citadele panga ökonomist Aleksandras Izgorodinas.
Citadele panga ökonomist Aleksandras Izgorodinas
  • Citadele panga ökonomist Aleksandras Izgorodinas Foto: Nendre Zilinskaite
Leedus on Balti riikidest kõige tugevam jaekaubanduse dünaamika: jaekaubanduse kogumahud on rekordite lähedal ja kasvavad. Eurostati andmed näitavad, et põhjast, milleni jõuti 2023. aasta märtsis, on jaekaubandusmahud Leedus kasvanud 5,7%.

Seotud lood

Uudised
  • 31.10.24, 09:42
Septembris vähenes jaekaubandusettevõtete müügimaht 4%
Täiendatud ekspertide kommentaaridega
Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 2024. aasta septembris 839 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga vähenes müügimaht 4%.
Uudised
  • 01.11.24, 15:32
Tarmo Hõbe: tarbija otsib varasemast rohkem sooduspakkumisi
Statistikaameti esialgsetel andmetel langes jaekaubanduse müügimaht septembris aastaarvestuses neli protsenti ning käesoleva aasta augustiga võrreldes viis protsenti. T1 keskuse tegevjuhi Tarmo Hõbe sõnul vajavad ostjad sooduspakkumisi ning nende najal võiks jaemüük aasta lõpus kosuda.
Uudised
  • 09.10.24, 14:08
Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil: nina päikese poole, kaupmehed!
Kui me soovime tarbijate kindlustunnet tõsta, siis tuleb meil lõpetada negatiivse fooni loomine. Uudised sõjast, vaesumisest, investeeringute Eestist kadumisest ja ettevõtete raskustest ei too inimesi ostlema.
TOP
  • 10.10.24, 11:45
Sõidukimüüjate TOP: automaks autoäri ei soosi
Sõidukimüüjate TOP kolmik kinnitab kui ühest suust, et linnamaasturid on endiselt kõige kuumem kaup ning klientide soovid hoolimata keerulisest ajast pole muutunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele