Yaga tegutsemisperioodi peale on eestlased kasutatud kaupade müügiga teeninud üle 30 miljoni euro, millest enam kui miljon teeniti ainuüksi selle aasta oktoobris.
- Yaga tähistas hiljuti kahe miljoni müüdud tooteni jõudmist Foto: Yaga
Taolise platvormi puhul võidavad koos ettevõtte kasvuga otseselt ka seal kauplevad inimesed ja keskkond. "Iga kord kui Yagas toimub tehing, on keegi teeninud müügist lisaraha, teisest küljest on keegi leidnud vajamineva toote olulise hinnavõiduga,“ rääkis Yaga asutaja ja tegevjuht Aune Aunapuu. "Kasvutempo, mida hetkel Eestis kogeme on väga hea ning see ei näita ainult Yaga omaksvõttu, vaid muutust üleüldises tarbijakäitumises jätkusuutlikkuse poole,” lisas ta.
Seotud lood
Veebipõhise rõivamüüja Zalando müügikäive kosus kolmandas kvartalis 5% ning kasv toimus nii B2C kui ka B2B sektoris. Ettevõte planeerib jätkuvalt investeerida kliendi lojaalsusesse, elustiilipakkumistesse ja logistikasse.
E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
Manuaalsed protsessid söövad raha, aega ja närve. Kui soov konkureerida rahvusvaheliste veebipoodidega või niisamagi pakkuda head kasutajasõbralikkust, tuleb protsesse automatiseerida, kirjutab Askly juht Sandra Roosna.
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Kaubanduse Aastakongressil rääkisid kohalikud kaupmehed Kirki Kubri, Urmas Hiie ning Kristjan Luha olulistest punktidest, kuidas saab eestlasest jaekaupleja välisturgudel hästi silma paista
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.