Uuringufirma Dive poolt 2024. aasta lõpus läbi viidud valdkonnauuring selgitas taaskord välja parimat teenindust pakkuvad pangad. Hindamised viidi läbi kahes erinevas teeninduskanalis.
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Aastal 2024 teostati pankade valdkonnauuring kahes teeninduskanalis - telefonikõnede teel ning pangakontori külastustena. Igasse panka sooritati kokku 10 telefonikõnet ning tehti 10 külastust. Testkliendid pöördusid panga poole sooviga avada arvelduskonto. Kogu Baltikumis sooritati kokku 160 kõnet ja 160 külastust. Eestis tehti LHV, Coop, SEB, Luminor, Citadele ja Swedbank panka kokku 60 kõnet ning 60 külastust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Töökuulutustes pakutav keskmine brutopalga vahemik oli 2024. aasta kolmandas kvartalis 1686–2324 eurot ehk 12% rohkem kui 2023. aastal samal ajal, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Teise kvartaliga võrreldes kerkisid palgapakkumised 8%.
Kui eelmise aasta kolmandas kvartalis laekus tööpakkumistele keskmiselt 39 kandideerimisavaldust, siis tänavu on see number 51, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika.
Kaheksandat aastat läbiviidud apteekide valdkonnauuringu tulemusena selgus, et just viimase aastaga on apteekide teenindustase langenud ligi 10 protsenti (2023 – 85,95%; 2024 – 76,39%).
Eestis on mitmeid toote- ja teenusepakkujaid, kes ei ole täpselt läbi mõelnud, kes on nende klient, tõdeb teenusedisainer Mari Arnover. Kuidas sa siis aga tead, mida klient vajab või mis talle väärtustust loob? See teadmine on oluline, et luua parem kliendikogemus ja kasvatada seeläbi ka ettevõtte käivet.
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.