• ST
  • 12.11.15, 15:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

4/6 Viimaks saab internetipoes mugavamalt maksta

LHV Panga ja EveryPay poolt pakutav uus interneti-kaardimakse lahendus on juba mitme e-kaupmehe poolt kasutusel ning pakub tarbijale senisest paremat ostukogemust. E-kaubanduse teemalise artiklite sarja neljandas loos tulebki juttu makselahendustest.
EveryPay kaardimaksesüsteem e-poodidele
  • EveryPay kaardimaksesüsteem e-poodidele Foto: EveryPay
EveryPay interneti-kaardimaksete lahendus võimaldab kaupmeestel pakkuda oma klientidele internetis kaardimakse võimalust, mille puhul tuleb maksmiseks sisestada kaardi andmed vaid ühe korra. Iga järgneva makse saab klient teha kiirelt ja mugavalt kaardiandmeid uuesti sisestamata. Maksmisel kasutatakse Eesti start-up ettevõtte EveryPay loodud süsteemi, kus maksed liiguvad läbi kohaliku LHV Panga. Teenus võimaldab mitmeid uusi mugavaid võimalusi, nagu ühe-kliki-makse või korduvmakse. Interneti kaardimakse näol on tegemist paindliku võimalusega teenindada tarbijaid Eestis ja välismaal, see on kiirem ja mugavam alternatiiv senistele pangalingiga maksetele.
Klient saab valida makseks oma krediit- või deebetkaardi. Võrreldes tavapärase kaardimaksega on uue süsteemi suurimaks väärtuseks korduvmaksed ja ühe-kliki-maksed, mille puhul pole alati vajadust haarata ID-kaardi lugeja või PIN-kalkulaatori järgi. Sel juhul saab kaupmees võimaldada registreeritud klientidel koos esimese ostuga salvestada kaardiandmed ning järgmistel ostudel piisab ostu sooritamiseks põhimõtteliselt ühest klikist.
Korduvmakse võimalust saab kasutada teenuse eest, nagu ajakirjatellimus, regulaarselt maksmiseks. Sellisel juhul annab klient kaupmehele õiguse kasutada kaardiandmeid kindla teenuse eest ja kindlal ajal maksmiseks. Tegemist on mugava alternatiiviga e-arve püsimakselepingule. Klient ei pea minema kaupmehe juurest internetipanka e-arve püsimakselepingu sõlmimise protsessi läbi tegema, vaid saab otse kaupmehe juures tellida tasumiseks korduva kaardimakse.
EveryPay platvorm toetab Visa ja MasterCardi nii krediit- kui deebetkaardi makseid, ühildub erinevate e-poodide platvormidega ning pakub oma mooduleid e-kaubanduse ettevõtjatele tasuta. Kõigi maksete puhul kasutatakse parimaid turvameetmeid ja võimekat pettuste ennetamise tööriista.
Uus kvaliteeditase
LHV soovib koostöös EveryPay’ga viia internetimaksed Eesti e-kaubanduses kvalitatiivselt uuele tasemele. Kuni tänaseni ei olnud Eesti ettevõtjal võimalik Eesti pangast saada e-kommertsi kaardimaksete teenust, mis võimaldaks ühe-kliki-makseid või korduvmakseid.
EveryPay lahendus võimaldab kaupmeestel luua uusi ärimudeleid, parandada olulisel määral klientide kasutusmugavust ning seeläbi parandada oma ettevõtte majandustulemusi. Kaupmeestele on tähtis pakkuda püsiklientidele lisaväärtust, mida EveryPay lahendus kindlasti võimaldab. EveryPay makselahendus suurendab klientide lojaalsust, sest korduvate ostude sooritamine on mugav ja lihtne. Samuti tagab kaardimaksete lahendus, et ka välismaa kliendid saavad pakutud kaupa või teenuseid osta.
EveryPay uue interneti-kaardimakse väljatöötamisel oli kõige esimene prioriteet lihtsus ja kiirus, sest internetis maksmist on võimalik muuta ostjale tänasega võrreldes oluliselt mugavamaks. Teiseks peeti oluliseks tagada, et EveryPay kasutusele võtmine oleks võimalikult lihtne ka kaupmeeste jaoks.
Kui täna kasutusel olevate analoogsete interneti-kaardimaksete puhul laekub tehingu eest raha kaupmehele keskmiselt 7 päeva jooksul, siis EveryPay tagab laekumise koostöös LHV Pangaga seitse korda kiiremini ehk juba järgmise päeva lõunaks.
Turul võimutseb endiselt pangalink
Kui vaadata olukorda, mis valitseb Eesti e-kaubanduses, ja kujutada seda ette igapäevasemas ostusituatsioonis, siis võib see näida absurdsena. Kui näiteks kohvikus espresso tellimisel hakkaks barista nõudma külastajalt ID-kaarti isikutuvastuseks ning küsiks ka PIN-koodi või keerulist salasõna, et üldse maksta saaks, tunduks see enamikele inimestele pentsik. Kuid e-kaubanduses on see nii Eestis kombeks. Täpselt nii käib pangalingi abil internetis tasumine.
Mujal maailmas on pangakaardimaksed internetis märksa levinumad kui Eestis. EveryPay ja LHV toovad mujal tunnustust leidnud süsteemi uues kuues nüüd ka Eesti kaupmeeste ja tarbijateni. Lisaks mugavusele ja internetipanka sisselogimise vältimisele pakub just pangakaardiga maksmine tarbijale ka lisakindlust, kuna tehinguid saab 180 päeva jooksul vaidlustada, kui näiteks kaupa ei saadetagi või näiteks lennufirma reisi ära jätab. See on kindlasti oluline just internetikaubanduse puhul.
Võib arvata, et just mugavate lahenduste puudumise tõttu moodustavad kaardimaksed internetikaubanduses Eestis vaid 15% kõikidest tehingutest.
Teisalt on e-kommerts Eestis praegu kiiret arengut tegemas. Viimastel aastatel on aastane e-kaubanduse kasutajate kasv olnud ligi 20%. Tänaseks toetavad juba viiendik Eesti ettevõtetest online-tellimuse võimalust ehk on teinud oma teenused ja kaubad interneti kaudu kättesaadavaks. Ka sellele numbrile võib kasvu oodata, sest võimaldab ju internetikaubandus müüa ka tarbijatele, kes ei asu Eestis, kuid on huvitatud siinsete ettevõtete pakutavast.
Avatud pangandus
Uus tänasesse päeva paremini sobiv makselahendus sündis avatud panganduse ilmeka näitena ehk LHV ja EveryPay hea partnerluse tulemusena. Ettevõtted töötasid lähedaselt koos, et teenus turule tuua.
LHV Pank on viimastel aastatel teinud olulisi samme, et pakkuda kaupmeestele täisteenust. Lisaks soodsale arveldamisele ja tasuta Euroopa maksetele pakub LHV Pank ka pangalingi teenust ja juba rohkem kui aasta aega ka kaardimaksete vastuvõtmise täisteenust, mis paistab silma selle poolest, et mugava ja kiire teeninduse ja maksete kiire laekumise poolest. Lisaks saavad kaupmehed LHV Pangast tavakaubanduses kaardimaksete jaoks vajalikud terminalid - uue põlvkonna seadmed, mis tagavad turvalise ja töökindla maksete vastuvõtu maksimaalse kiirusega.
Nüüd koostöös EveryPay’ga on LHV Pangal ka internetimaksete osas võimalik pakkuda kaupmeestele kvaliteetseid valikuvõimalusi. Kuna nii uue teenuse arendus kui maksete liikumine toimuvad Eestis, siis LHV ja EveryPay suudavad pakkuda tõhusalt toimivat kasutajatuge. Kaupmeestele on tekkinud paindlik kohalik partner, kellega rääkida ja oma erisoovidele lahendus leida.
LHV Group on suurim kodumaine finantskontsern ja kapitali pakkuja Eestis. LHV Groupi peamised tütarettevõtted on LHV Pank ja LHV Varahaldus. LHV esindused asuvad Tallinnas, Tartus, Riias ja Vilniuses. LHV-s töötab üle 250 inimese ja LHV pangateenuseid kasutab üle 70 000 kliendi. LHV pensionifondidel on üle 130 000 kliendi.
EveryPay on Eesti kapitalil loodud tehnoloogiaettevõte, mis pakub töökindlat ja turvalist interneti-kaardimaksete teenust, võimaldades veebipoodide laienemist uutele turgudele. EveryPay on lihtne ja mugav kaardimaksete kogumise teenus e-poodidele, mis haldab kaardiandmeid ja internetimakseid kaupmehe eest ning vähendab seeläbi kaupmehe maksete töötlemise riske ja kulusid.
KONTAKT:
[email protected]6 800 400

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.11.15, 14:47
6/6 E-poe turundus: kõik, mida peaksid alustuseks teadma
Digiturunduse spetsialistid Fred Koppel ja Taavi Raidma Google Partner-agentuurist Convertal annavad e-kaubanduse teemalise artiklitesarja viimases loos konkreetseid soovitusi, kuidas alustada veebipoe turundamisega ning mida selle käigus silmas pidada.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.11.15, 11:45
5/6 Miks uus e-pood võib raamatupidaja ja firmajuhi hulluks ajada?
Account Studio kogemuste kohaselt tõstab suurema osa e-poodide raamatupidamisalane võimetus raamatupidajate juuksed püsti. E-kaubanduse teemalise artiklite sarja viiendas loos tuleb juttu e-kaupluse ühildumisest laotarkvara ja raamatupidamistarkvaraga.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.11.15, 13:22
1/6 Kuidas leida sobiv e-poe lahendus?
Tänapäevane tarbija eeldab, et ta saab osta kaupu internetist. Kaupmeestele on internetimüügi võimalus muutunud vajaduseks. E-poe loomine võib esmapilgul tunduda lihtne arvestades saadaolevaid lahendusi ja teenusepakkujad, kuid lähemal süvenemisel on tegemist keeruka maailmaga. E-kaubanduse teemalise artiklite seeria esimeses kirjatükis räägib platvormide valikust ja arendamisest e-poodide lahendusi väljatöötava Veebipoed.ee juht Riho Maisa.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.15, 08:30
2/6 Nutipõlvkonna tarbimisharjumused suurendavad pakiautomaatide kasutust
Pakiautomaati eelistab täna juba üle kolmandiku Eesti tarbijatest. Kullerteenus jääb pakiautomaatidele napilt alla, kuid see vahe suureneb tasapisi, sest meie nö nutipõlvkonna tarbimisharjumused mõjutavad jaekaubandust aina enam. E-kaubanduse teemalise artiklite seeria teises artiklis räägib e-kauplusest tellitud pakkide kohaleveost ja võimalustest SmartPOSTi tegevjuht Risto Eelmaa.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.11.24, 09:31
Jõulude eel Selveris: popimad jõulukingid ja -söögid sel aastal

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele