• 06.11.24, 12:36

TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad

Avaldame esmakordse nimekirja 2023. aastal kõige enam riigihankeid võitnud Eesti toidu ja esmatarbekaupade müüjatest. Riigihangete mahud tabelis on kolossaalsed, sest ettevõtted on seotud näiteks viieaastaste raamlepingutega. Vaata, kas leiad enda või konkurendi!
TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
  • Foto: Julia-Maria Linna
Selle sektori ettevõtetega sõlmitud riigihangete lepingute maht, mis hõlmas ka raamlepinguid nt viie aasta peale, oli eelmisel aastal kokku 429 miljonit eurot. Kõige suurema osakaalu sellesse väga suurde summasse andis üks suur Riigi Kaitseinvesteeringute Keskuse hange (kaitsevägi leping nr 70009764) “Toiduvarude ladustamine”. Hankelepingu maksumus on 202 miljonit eurot ning see on sõlmitud viieks aastaks. Selle lepingu puhul on tegemist raamlepinguga ehk kaitsevägi ei pruugi tegelikult ka sellises mahus teenust lõpuks tellida.

Seotud lood

TOP
  • 18.10.24, 13:00
TOP 314 | Vaata Eesti kõige kasumlikumaid jaekauplejaid
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Jaekaubanduse kõige suurema kasumlikkusega ettevõtete esikümnesse kuulusid mulluste tulemuste järgi peamiselt moe- ja sisustuskaupadega tegelevad ettevõtted, kuid olenemata keerukast ajast ka spetsiifilise valdkonna jaekauplejad.
TOP
  • 23.10.24, 11:34
TOP 454 | Vaata, kes on kõige kahjumlikumad jaekauplejad
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Kõige kahjumlikumaid jaekauplejaid leidus 2023. aasta aruannete põhjal nii sisustus- ja moekaupade müüjate kui ka taimekasvatustarvikute ja ravimitega kauplejate seas.
Uudised
  • 05.11.24, 15:15
Lean-juhtimine | Kahjulikem on seis, kui poeriiul on tühi, aga laos on toode ootamas
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Kõige levinum lean-juhtimise vastandnäide kaubanduses on hetk, kus klient soovib osta toodet, kuid seda pole riiulil väljas, kuigi laos on olemas. “Müük jääb toimumata, klient on pettunud ja hakkab eelistama teisi toidupoode,” ütles lean jaekaubanduse ekspert Jari Kukkonen intervjuus kaubandus.ee veebile.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele