Private label toodete vastu saab originaalsuse ning kohaliku maitsega, leiab toiduainetootja Põltsamaa Felix turunudus- ja müügijuht juht Marek Viilol.
Viilol rääkis Best Marketing Club’is, kuidas kauanduskettide private labelid Põltsamaa Felixit ohustavad ning mida tootja nendega konkureerimiseks ette võtab.
„See on ülemaailmne trend. Meil ei jää muud üle, kui oma toodete positsioone kindlustada. Kui private label on tavaliselt kõige populaarsem kaubaartikkel (apelsinimahl), siis meie saame konkureerida originaalsuse ja kohaliku maitsega," sõnas Viilol. Põltsamaa ise üldiselt private labelit ei tooda, valmistab ainult Rimile purgisuppe.
„Poed ei saa minna ainult private labeli teed, sest inimesed tahavad valikut“, rääkis Viilol ja lisas: "Ei saa öelda, et ainult hind oleks oluline. On kategooriaid, kus hind mõjutab ostuotsust (näiteks mahl), aga supi puhul ostetakse ikkagi maitset."
Eesti purgisupiturust kuulub pragu 70% Salvestile, aga ka Felix pingutab kõvasti, et tarbijatele meeldida. Näiteks tänavu toimunud Laulu- ja tantsupeol pakkus Felix esinejatele tasuta 137 000 portsu suppi ja sai palju positiivset tagasisidet.
Viiloli esinemise kokkuvõtet loe Best Marketingist (vt
siit).
Seotud lood
Juhtivate toidutööstusettevõtete esindajad leidsid, et jaekettide omatooted pärsivad ettevõtete innovatsioonivõimekust, mis võiks kaasa tuua turu arengu.