Goldman Sachs avaldas analüüsi, milles toob välja neli globaalbrändi, mis tulevikus veelgi laienevad ning jaeturgu valitsevad, kirjutab Business Insider.
Kuigi arvatakse, et oma sõna on öelda ka väiksematel tegijatel, usub Goldman Sachs, et megabrändid jätkavad oma võidukäiku.
Goldman Sachsi analüüsis tuuakse välja neli suurt brändi, mis Y-generatsioonile ehk vahemikus 1979-2001 sündinuile tulevikus kõige paremad tunduvad.
Apple. Apple toodab tehnikat, mis on Y-generatsiooni esindajatele muutunud igapäevaseks ning väga oluliseks. Goldman Sachs kirjutab, et need inimesed pole üksnes huvitatud Apple’i toodete ostmisest, nad on nõus nende eest ka palju maksma, kuna tegu on kuulsa brändiga. Seega tähendab see, et nimest on saanud toote puhul väga oluline osa. See on ka põhjus, miks Apple tulevikus ilmselt märkimisväärselt kasvab.
Disney. Kuigi Disneyt teatakse peamiselt filmide kaudu, on Disney ka üks osa laste mänguasjamaailmast. Disney on kampa löönud Hasbroga, et valmistada filmi-ja multikakangelaste põhjal laste mänguasju.
Nike. Ka Nike’i puhul hakkab Goldman Sachs tajuma üha enam megabrändi olemust. „Me usume, et Nike’i edukus põhineb nende tooteinnovatsioonil ning kultuuril, mis toodab edu. Samuti usume me, et nende brändide edu seisneb selles, et nad turustavad ennast väiksemana kui nad tegelikult on,“ seisab analüüsis.
Lego. Goldman Sachsi analüütikute hinnangul paneb Lego asjade ostmine Y-generatsiooni kuuluvad vanemad mõtlema, et nad on oma lapse arengu hüvanguks märkimisväärselt panustanud.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.