Pakiautomaatide edu on tihedalt seotud e-kaubanduse kasvuga. TNS Emori uuringu järgi kasvas 2014. aastal eraisikute postipakiturg Eestis 32%.
SmartPOSTi tootejuhi Vitali Vorobjovi hinnangul on sarnast kasvu oodata ka tänavu. „Eestlased on pakiautomaatide usku rahvas. Täna on Eestis üks pakiautomaadi lahter iga 55 elaniku kohta,“ selgitas pakiautomaatide edu Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel. „Tänaseid logistikamaailma trende arvestades ei ole mingi ime, kui juba mõne aasta pärast oleks piltlikult väljendudes igal eestlasel oma pakiautomaat,“ sõnas ta ja lisas, et selle näitajaga hoiame maailmas kindlat esikohta.
Lugege seda artiklit pikemalt edasi
aripaev.ee veebist
Seotud lood
Aastaid kahjumis olnud Anttila Eesti lõpetab tegevuse, ettevõte likvideeritakse täielikult.
Sel nädalal algab Omniva pakiautomaatide Eesti võrgustiku laiendamine, millega avatakse väljaspool Tallinna pakiautomaadid seitsmes asulas, kus varem pakiautomaati polnud. Tallinnasse lisandub kolm uut asukohta.
TNS Emori uuringu kohaselt kasvas 2014. aastal eraisikute postipakiturg Eestis 32%. Pakkide kättesaamissageduselt tõusid pakiautomaadid kullerposti teenusest ehk pakkide kojukandest esmakordselt ette.
E-kaubanduse areng kasvatab kiiresti pakiautomaatidega saatetud pakkide arvu ning pakkide mahud on rekordkõrged ütlesid Omniva ja Itella SmartPost enda teadetes.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.