• 10.08.15, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pakiautomaatide kasutamine hüppeliselt kasvanud

Pakiautomaatide edu on tihedalt seotud e-kaubanduse kasvuga. TNS Emori uuringu järgi kasvas 2014. aastal eraisikute postipakiturg Eestis 32%.
Pakiautomaatide kasutamine hüppeliselt kasvanud
SmartPOSTi tootejuhi Vitali Vorobjovi hinnangul on sarnast kasvu oodata ka tänavu. „Eestlased on pakiautomaatide usku rahvas. Täna on Eestis üks pakiautomaadi lahter iga 55 elaniku kohta,“ selgitas pakiautomaatide edu Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel.  „Tänaseid logistikamaailma trende arvestades ei ole mingi ime, kui juba mõne aasta pärast oleks piltlikult väljendudes igal eestlasel oma pakiautomaat,“ sõnas ta ja lisas, et selle näitajaga hoiame maailmas kindlat esikohta.  
Lugege seda artiklit pikemalt edasi aripaev.ee veebist
 
 

Seotud lood

Uudised
  • 30.07.15, 15:25
Anttila lõpetab tegevuse
Aastaid kahjumis olnud Anttila Eesti lõpetab tegevuse, ettevõte likvideeritakse täielikult.
Uudised
  • 30.06.15, 15:36
Pakiautomaatide populaarsus kasvatab Omniva võrgu suuremaks
Sel nädalal algab Omniva pakiautomaatide Eesti võrgustiku laiendamine, millega avatakse väljaspool Tallinna pakiautomaadid seitsmes asulas, kus varem pakiautomaati polnud. Tallinnasse lisandub kolm uut asukohta.
Uudised
  • 19.03.15, 09:49
Eestlased eelistavad pakiautomaate kullerpostile
TNS Emori uuringu kohaselt kasvas 2014. aastal eraisikute postipakiturg Eestis 32%. Pakkide kättesaamissageduselt tõusid pakiautomaadid kullerposti teenusest ehk pakkide kojukandest esmakordselt ette.
Uudised
  • 06.08.15, 15:40
Suvi viis pakimahud rekordtasemele
E-kaubanduse areng kasvatab kiiresti pakiautomaatidega saatetud pakkide arvu ning pakkide mahud on rekordkõrged ütlesid Omniva ja Itella SmartPost enda teadetes.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele