• 27.05.16, 08:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Chilli juht: Cherry raskused olid pikalt ette näha

Chilli tegevjuhi Martin Aigro sõnul on Cherry kehva majandusseisu, maksuvõlgade ja esitamata aastaaruannete taga liialt agressiivne ja jätkusuutmatu kasvustrateegia. Nende raskused olid pikalt ette näha.
Chilli esinduspood Mustika keskuses
  • Chilli esinduspood Mustika keskuses
“Cherry laienes aastaid tagasi Baltikumis väga agressiivselt ning selline kasvutempo nõuab suuri investeeringuid. Kui investeeringud loodetud aja jooksul lisatuluks ei realiseeru, tekivadki raskused,” selgitas Aigro.
E-kaubanduse üldine seis ei ole antud juhul tema sõnul probleemiks. „Kui me Chilliga 2010. aastal alustasime, pidime langetama kasvustrateegia osas olulise otsuse. Kuna e-kaubandus ja klientide ostukäitumine on pidevas muutumises siis sellega tuleb kohaneda pidevalt. Mul on hea meel, et oleme töötanud omas tempos ja lasknud ettevõttel loomulikul teel tugevaks kodumaiseks kauplejaks kasvada. Oleme tänaseks ületanud 130 000 püsikliendi piiri.“
See juhtum näitab Aigro sõnul taaskord seda, kui oluline on tarbijate usaldus.“See on tuntud doominoefekt – ettevõtete usalduse kadudes ei saa neile kampaaniaid ehitada, uute kampaaniateta kaovad aga ära kliendid,“ sõnas Aigro.
Aigro sõnul jagunes 90 protsenti Eesti turust Chilli ja Cherry vahel võrdselt ning põhiliselt käis võitlus samade tuntud koostööpartnerite üle.
Chilli enda tulevikuplaanide osas sõnas Aigro, et väga huvitavaid uuendusi on oodata. "Käesoleval suvel toome Eesti e-kaubandusse värsket hingamist. Valdkond on meie hinnangul uuendusteks valmis ning pikalt plaanitud arendused teenuse kvaliteedis on küpsed turule jõudma." 
Chilli on 2010. aastal asutatud ostukeskkond, mis vahendab erinevate ettevõtete sooduspakkumisi. Chillil on kaks esinduspoodi Tallinnas ja üks Pärnus. Kokku on Chilli vahendanud Eestis 1,3 miljonit ostutehingut kogukäibega üle 13 miljoni euro. Chilli brändi alla kuuluvad ettevõtted annavad Eestis tööd üle 40 inimesele.

Seotud lood

Uudised
  • 27.05.16, 11:20
Cherry 10 õppetundi
Cherry Media juhatuse liige Andres Susi ja juhatuse esimees/tegevjuht Priit Tomp panid kirja 10 õppetundi, mida nad 6 tegevusaasta jooksul kogesid.
Uudised
  • 13.06.16, 16:16
Tarbijakaitseamet: Kõik Cherry.ee kaudu müüdud WOW Traveli reisid jäävad ära
Tarbijakaitseamet annab teada, et vautšeriportaali cherry.ee vahendusel reise müünud Saksamaa reisikorraldaja Wow Travel GmbH reisid ei toimu ning ettevõtja on teavitanud, et ei kavatse oma kohustusi tarbijate ees täita. Amet plaanib korraldada tarbijate õiguste kaitsmise kohtus.
Uudised
  • 27.05.16, 11:30
Cherry: Ilus suur kasv ei ole alati ettevõttele kasulik
Cherry Media juhatuse liige Andres Susi ja juhatuse esimees/tegevjuht Priit Tomp rääkisid kaubandus.ee'le ausalt ära, kuidas praegusesse maksevõimetusse seisu jõuti ning kus tehti vigu.
Uudised
  • 27.05.16, 22:48
Tarbijakaitseamet: kauplejatel on kohustus teenindada cherry.ee kaudu vautšeri ostnud tarbijaid
Tarbijakaitseamet on läbi vaadanud Cherry Media OÜ teenusepakkuja tüüplepingu vormi ning leidnud, et tarbija õigus cherry.ee keskkonna kaudu ostetud kaubale või teenusele algab pärast Cherry Mediale tasumist. Seega ei ole kauplejatel õigus keelduda cherry.ee vautšeriga tarbijate teenindamisest.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele