• 26.05.16, 20:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitseamet: Cherry Media OÜ teavitas maksejõuetusest

Täna, 26.mail 2016 teavitas Cherry Media OÜ (Cherry.ee, vautšeriportaal Cherry) tarbijakaitseametit oma kogu tegevuse lõpetamisest ning esitas reisiettevõtjana avalduse maksejõuetuse kohta ja taotluse tagatisraha arvelt tarbijate nõuete rahuldamiseks. Soovime rõhutada, et Cherry Media OÜ poolt seatud tagatist kasutakse ainult ärajäävate pakettreiside reisitasu hüvitamiseks.
Cherry.ee vaucheri portaali esileht
  • Cherry.ee vaucheri portaali esileht Foto: Kuvatõmmis
Tarbijate pakettreisilepingutest tulenevate nõuete rahuldamiseks on Cherry Media OÜ’l 51 000 euro suurune tagatis, mis on seatud firmas BTA Insurance Company SE.
Tarbijakaitseamet palub tarbijatel võtta esmalt ühendust reise vahendanud Cherry Media OÜga. Selle info saamiseks pöörduge e-kirjaga aadressile [email protected], kuid arvestada tuleb viivitusega vastuse saamisel.
Tagatisrahast reisitasude hüvitamisel lähtub tarbijakaitseamet kinnitusest, kas pakettreis toimub või mitte.
Täpsed juhised, kuidas avaldusi esitada ja millise aja jooksul amet nõudeid kogub, annab amet teada reedel s.o 27.mail.2016.
Nendel tarbijatel, kes maksid reisi eest Cherry Media OÜ’le  krediitkaardiga, soovitab amet makse tagasikutsumiseks pöörduda panga poole. Kui reisiostja oli jõudnud sõlmida ka reisitõrkekindlustuse, võiks pöörduda kindlustusfirma poole ja küsida üle, kas reisifirma maksejõuetus on kindlustusega kaetud või mitte.
Soovime rõhutada, et Cherry Media OÜ poolt seatud tagatist kasutakse ainult ärajäävate pakettreiside reisitasu hüvitamiseks. Üksikud reisiteenused (lennupiletid, spa paketid, majutus jm) ei kuulu tagatisrahast hüvitamisele.
Cherry Media OÜ poolt vahendatud muude vautšerite (muud teenused) osas märgib amet järgmist. Ettevõtte poolt tarbijakaitseametile edastatud esialgsetel andmetel on Cherry Media OÜ ja tegelike teenuse pakkujate vahel sõlmitud lepingutes õiguste ja kohustuste tasakaal sätestatud selliselt, et tarbijate ees võetud kohustuste täitmine tuleb tagada konkreetsel teenusepakkujal.  Palume vautšeri omanikul pöörduda esmalt vautšeril märgitud teenuse pakkuja poole.

Seotud lood

Uudised
  • 27.05.16, 11:20
Cherry 10 õppetundi
Cherry Media juhatuse liige Andres Susi ja juhatuse esimees/tegevjuht Priit Tomp panid kirja 10 õppetundi, mida nad 6 tegevusaasta jooksul kogesid.
Uudised
  • 27.05.16, 08:15
Chilli juht: Cherry raskused olid pikalt ette näha
Chilli tegevjuhi Martin Aigro sõnul on Cherry kehva majandusseisu, maksuvõlgade ja esitamata aastaaruannete taga liialt agressiivne ja jätkusuutmatu kasvustrateegia. Nende raskused olid pikalt ette näha.
Uudised
  • 13.06.16, 16:16
Tarbijakaitseamet: Kõik Cherry.ee kaudu müüdud WOW Traveli reisid jäävad ära
Tarbijakaitseamet annab teada, et vautšeriportaali cherry.ee vahendusel reise müünud Saksamaa reisikorraldaja Wow Travel GmbH reisid ei toimu ning ettevõtja on teavitanud, et ei kavatse oma kohustusi tarbijate ees täita. Amet plaanib korraldada tarbijate õiguste kaitsmise kohtus.
Uudised
  • 27.05.16, 11:30
Cherry: Ilus suur kasv ei ole alati ettevõttele kasulik
Cherry Media juhatuse liige Andres Susi ja juhatuse esimees/tegevjuht Priit Tomp rääkisid kaubandus.ee'le ausalt ära, kuidas praegusesse maksevõimetusse seisu jõuti ning kus tehti vigu.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele