• 12.10.16, 16:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parem töötada McDonald’sis kui idufirmas!

„Me teame väga hästi, et meie kuvand tööandjana pole eriti hea,“ ütles McDonald’si Baltikumi turundusjuht Toomas Verrev täna Äripäeva kaubanduse aastakongressil. Selle muutmiseks teeb McDonald’s iga päev tööd.
McDonaldsi turundusjuht Toomas Verrev
  • McDonaldsi turundusjuht Toomas Verrev Foto: Raul Mee
McDonaldsi Baltikumi turundusjuht ToomasVerrev rääkis, et hetkel on McDonald’sil Baltikumis 33 restorani, enam kui 1500 töötajat ja 3,6 miljonit klienti. „Meil on vaja inimesi, kes neid miljoneid teenindaks ja kes teeksid seda hästi,“ ütles ta.
Tema sõnul annab McDonald’s töötajatele võimaluse karjääri teha. Näiteks 70% ettevõtte kontoritöötajatest alustas Verrevi sõnul kunagi McDonald’si leti tagant. „Alguses töötajalt väga palju ei nõuta, kuid ta võib jõuda kaugele,“ ütles ta.
Heade ettevõttesiseste karjäärivõimaluste tõttu on McDonald’si töötajate vahel tema sõnul tekkinud naljatlev ütlus, et võib-olla McDonald’sis ikka parem töötada kui mõnes idufirmas, mis ei pruugi kunagi eduni jõuda.
Loe Äripäevast, kuidas läbi värbamiskampaania suutis McDonald's muuta enda mainet tööandjana. 
Autor: Eliisa Matsalu, Äripäeva ajakirjanik

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele