Äripäeva Jaekaubanduse TOPi 2015 võitja Keil M.A. juhataja Margus Mängel ütles tunnustust vastu võttes, et lisaks headele autodele on nende edu võti Tallinna linnapildis sõitvad MAN bussid.
- Jaekaubanduse TOPi autasustamine Kaubanduse Aastakongressil. OG Elektra, Keil M.A. ja RRLektus Foto: Raul Mee
Ettevõtte pikaajaline juhataja Margus Mängel nentis, et kui vaadata peamiste konkurentide Volvo ja Scania suurt turuosa, siis on nendega rinda pista keeruline.
Mängel rääkis, et Eesti kuuetonnise täismassiga ja kaalukamate raskeveokite turust on ligi 60% Scania ja Volvo käes, MANi osakaal oli tänavu septembri lõpu seisuga kümnendik. Mullust käekäiku kommenteerides ütles Mängel, et neil ei olnud veokite turgu silmas pidades kõige edukam aasta.
Äripäeva jaekaubanduse TOP 2015
Keil M.A. OÜRRLektus ASOG Elektra ASSelver ASNEW YORKER Estonia OÜ
Vaata täispikka nimekirja
SIIT
Äripäeva hulgikaubanduse TOP 2015
Antonio Trade OÜKesko Senukai Estonia ASNord Cocoa OÜPaulig Coffee Estonia ASLasita Maja AS
Vaata täispikka nimekirja
SIITKaubanduse TOP erileht ilmub Äripäeva lehe vahel 13. oktoober.
Seotud lood
Tartu Ülikooli majandusprofessori Urmas Varblase sõnul käib kaubanduses endiselt võitlus kuludega ning Eesti kaubandussektori üks suurem murekoht on aga tööjõukulud.
Robotid võtavad üha enam klienditeeninduses võimust, ütles CartSkill.com strateeg Indrek Vainu Kabanduse Aastakongressil.
12. oktoobril toimus Kaubanduse Aastakongressi järgselt after-party Olympic Park Casinos vast avatud Hilton Tallinn Park hotellis. Vaata meeleolukat galeriid.
„Me teame väga hästi, et meie kuvand tööandjana pole eriti hea,“ ütles McDonald’si Baltikumi turundusjuht Toomas Verrev täna Äripäeva kaubanduse aastakongressil. Selle muutmiseks teeb McDonald’s iga päev tööd.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.