• 14.10.16, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klienditeeninduse tulevik: inimest asendab bot

Robotid võtavad üha enam klienditeeninduses võimust, ütles CartSkill.com strateeg Indrek Vainu Kabanduse Aastakongressil.
Idufirma CartSkill.com strateeg Indrek Vainu
  • Idufirma CartSkill.com strateeg Indrek Vainu Foto: Raul Mee
Iduirma CartSkill.comi botide ja tehisintellekti strateegi Indrek Vainu sõnul liigub klienditeenindus üha enam robotite ehk botide peale üle. Lihtsalt öeldes on botid automaatsüsteemid, kes saavad aina paremini inimkeelest aru ja suhtlevad klientidega läbi mobiilsete vestlusrakenduste nagu näiteks Facebook Messenger ja WhatsApp.
Botid võtavad Vainu sõnul võimust, sest võimaldavad ettevõtetel hõlpsasti olla klientidele ööpäevaringselt kättesaadavad. Botile küsimust esitades otsib süsteem välja kõige tõenäolisema vastuse, mida klient ootab. Näiteks kui bussifirma botilt küsida, millal läheb buss Pärnust Paidesse, annab bot bussiajad.
Eduka boti võti on aga see, et suhtlus oleks võimalikult positiivne ja meeldiv. „Inimestele meeldib suhelda ja saada positiivset vastust vestlustest,“ rääkis Vainu täna Äripäeva kaubanduse aastakongressil. Seetõttu on oluline, et bot vastaks võimalikult samamoodi nagu inimene.
Loe pikemalt Äripäevast, mis on bot'ide juures murekohad. 
Autor: Eliisa Matsalu, Äripäeva ajakirjanik

Seotud lood

Uudised
  • 14.10.16, 12:15
Kaubandussektori üks suurem murekoht on tööjõukulud
Tartu Ülikooli majandusprofessori Urmas Varblase sõnul käib kaubanduses endiselt võitlus kuludega ning Eesti kaubandussektori üks suurem murekoht on aga tööjõukulud.
Uudised
  • 17.10.16, 10:39
Kaubanduse Aastakongressi 2016 after-party
12. oktoobril toimus Kaubanduse Aastakongressi järgselt after-party Olympic Park Casinos vast avatud Hilton Tallinn Park hotellis. Vaata meeleolukat galeriid.
Uudised
  • 12.10.16, 13:44
Aasta Kaubandustegu 2016 on...
Eesti Kaupmeeste Liit pärjas „Aasta Kaubandustegu 2016“ tiitliga Rahva Raamatu Viru Keskuse kauplusekontseptsiooni.
Uudised
  • 12.10.16, 16:13
Vaata, kes võitsid Äripäeva jae- ja hulgikaubanduse TOPi
Äripäeva Jaekaubanduse TOPi 2015 võitja Keil M.A. juhataja Margus Mängel ütles tunnustust vastu võttes, et lisaks headele autodele on nende edu võti Tallinna linnapildis sõitvad MAN bussid.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele