Circle K Eesti ehitas Via Baltica trassil, Märjamaal asuva teenindusjaama senisest kolm korda suuremaks, investeerides selleks üle miljoni euro. Ühtlasi on tegemist esimese Circle K värvides avatud teenidusjaamaga Eestis.
- Märjamaa Circle K teenindusjaam Foto: Andres Raudjalg
“Statoili teenindusjaamade üleminekuprotsess Circle K värvidesse algab kevadel, kuid praktilistel kaalutlustel otsustasime Märjamaa teenindusjaamas juba nüüd meie uue kaubamärgi kasutusele võtta – nii on klientidel rohkem aega uue nimega harjuda ning meie saame uue brändi elemente enne suurprojekti testida,” märkis Circle K Eesti peadirektor Kai Realo.
“Statoili teenindusjaamade üleminek uuele Circle K kaubamärgile on ettevalmistusfaasis ning see saab olema sujuv, kuni sügiseni kestev protsess. Kaubamärgi vahetus on kliendi jaoks eelkõige siiski vaid nimevahetus ning kõik meie senised tooted ja teenused jäävad alles,” tähendas Realo. „Ka ei ole selle projekti tõttu plaanis mingeid muudatusi ei teenindusjaamade ega ka töötajate arvus.“
Märjamaa teenindusjaama ehitustööde raames rajati täiesti uus teenindusjaama hoone, mille tulemusel suurenes Circle K mugavuspoe pind 160 m2-ni. Samuti muutis asukohta ja laienes sõiduautodele suunatud tankimisala ning paranes teenindusjaama üldine parkimiskorraldus.
Võrreldes seniste Statoili jaamadega on Märjamaal kasutusel seni ainulaadne, senisest ulatuslikum toiduvalmistamise ala, mis võimaldab tulevikus oluliselt laiendada nii tootevalikut kui tõsta teeninduskiirust. Teelolijate meeleheaks sai Märjamaa mugavuspood Statoili jaamadele tavapärase aknaaluse istumisala, kus kliendid saavad vajadusel ka oma nutiseadmeid laadida. Kohvisõpru hakkab teenindama kolm kohvimasinat, jäätisekokteili masina kõrvale lisandus värske apelsinimahla masin.
Lisaks on Circle K pood esmakordselt varustatud ka erinevate digitaalsete ekraanidega, andes seeläbi võimaluse toidupakkumisi klientidele kiirelt ja interaktiivselt tutvustada. Kuna teenindusjaama hoone muutus oluliselt suuremaks, lisati klientide paremaks teenindamiseks ka tualettruume ning esmakordselt Statoili /Circle K jaamas ka maantee teenindusjaamale kohane dušširuum.
Märjamaa poes on klientide ootustele vastu tulles kasutusele võetud ka uudne iseteeninduskassa, mis annab kiirust ja mugavust hindavatele klientidele võimaluse ekraanil kuvatud tootevalikut või toodete triipkoode kasutades oma kohvi- ja poekaupade ostud sooritada teenindajaga kassasse pöördumata.
Samuti on tankimisalal kõik tankurid varustatud makseterminalidega, et klient saaks mugavalt tankimise järel kütuse eest tasuda juba tankimisalal ning poodi puhkepausiks sisenemiseks saaks mugavalt auto parkida poe ette parkimisalale.
Eesti suurima turuosaga mootorikütuste jaemüüja Circle K Eesti AS omab ja opereerib Statoili ja Circle K kaubamärkide all töötavat 57 täisteenindus- ja 19 automaatjaama ning üht mugavuspoodi. Ettevõttes töötab ligi 700 inimest, neist enamus teenindusjaamades.
Circle K Eesti AS kuulub Kanada päritolu rahvusvahelisse kontserni Alimentation Couche-Tard, kes annab tööd üle 100 000 inimesele ning kelle kaubamärgi Circle K all tegutseb Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias üle 12 500 mugavuspoe ja teenindusjaama.
Seotud lood
Circle K Eesti ASi 2016/2017 majandusaasta kaupade ja teenuste jaemüügi müügitulu ulatus 240 miljoni euroni, kasvades aastaga 33 miljoni euro võrra. Ettevõtte majandusaasta ärikasum oli 11,6 miljonit eurot.
Kuidas algas Statoili muutumine Circle K’ks? Kuidas kaubamärgi muutust ette valmistati? Kuidas muudatus ellu viiakse? Kui palju see maksab? Mis on järgmised muudatused, mis ellu viiakse? Kuidas on korraldatud iga jaama avamispidustused? Milline on Circle K bränd?
Statoili teenindusjaamad võtavad uue, ühe maailma suurima mugavuspoodide ja teenindusjaamade keti Circle K kaubamärgi kasutusele suve jooksul kõikjal Eestis. Muutub vaid kaubamärk ning tooted, teenused ja inimesed jäävad samaks.
Circle K Eesti juhi Kai Realo sõnul on Eestis elanike kohta selgelt liiga palju tanklaid ning tema sõnul käib võidurelvastumine ja see pole veel lõppemas.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.