Tallinna Hea Teeninduse päeval kuulutati välja 2017. aasta parima teenindusega ettevõtted, teeninduskohad ning Eesti parim teenindaja 2017.
- Parim teenindaja 2017 Mai Kasemäe Foto: Maarit Eerme
Kampaanias osales 124 organisatsiooni ja 1084 teeninduskohta üle Eesti. Kokku esitati märtsikuu jooksul teeninduskohtadele ja teenindajatele 51 956 kiitust.
Parima teenindusega TOP3 ettevõteteks on Selver, MyFitness, Maxima.
TOP3 parimat teeninduskohta on Pärnu Haigla, Rocca al Mare My Fitness, Narva (Tiimani 20) Maxima.
Kliendid Kiidavad tunnistuse ja uksekleebise saavad need teeninduskohad, kes saavad kuu jooksul vähemalt 30 kiitust.
Kaupmeeste Liidu eriauhinna sai Mai Kastemäe, Eva Boutique, Tartu
E-kaubanduse Liidu eriauhind „Parim e-teenindaja“ läks Agle Mandre'le, Telia Eesti, Tartu
Eesti Parim Teenindaja 2017 on Mai Kastemäe, Eva Boutique OÜ'st Eva parfümeeria ja Rae käsitöö kaupluste klienditeenindaja. Mai Kastemäe on ka selle aasta Tartu parim teenindaja. Teisele kohale tuli Piret Kaev, Põldma Kaubandused AS'i Magistrali Outlet kaupluse müügikonsultant. Kolmanda koha sai Merilin Männik, Põldma Kaubandused ASi' Rocca Al Mare Tommy Hilfigeri kaupluse müügikonsultant.
Konkursile registreerus 602 osalejat. Erinevaid teenindussituatsioone asus lahendama 393 osalejat.
"Mai Kastemäe särtsakus ja nakatavalt rõõmus meel ei saa ühtegi tujutut klienti ükskõikseks jätta. Hea sõnaosavus ja ehedalt sõbralik olek on meeldivad igas teenindussituatsioonis. Usun, et Mai naudib oma tööd samavõrd, kui kliendid tema vahetut teenindust," kommenteeris žürii liige Eesti e-kaubanduse Liidu juhataja Signe Kõiv.
Mai Kastemäe arvas ise, et võidu tõi talle tema sihikindlus ja tugev soov võita. "Osalesin konkursil tänavu 4.ndat korda ja iga aastaga olen jõudnud järjest kaugemale. Selle aasta võitu ootasin väga, sest olen järjepidevalt oma teenindajaoskuseid arendanud ja jätkan nüüd veel suurema innuga," rääkis Kastemäe.
Heateenindus.ee juht ja asutaja Urmas Kõiv sõnul on mitmed teenindusettevõtted Eesti parim teenindaja konkursi eeskujul asunud korraldama oma ettevõttesiseseid parimate teenindajate konkursse. "Samuti on suurettevõtted nagu Telia AS, Põldma Kaubandus AS, Swedbank AS ja ka paljud teised igal aastal motiveerimas oma töötajaid üleriigilisel konkursil osalema toetades ning tunnustades osalejaid ja võitjaid ka ettevõttesiseselt. Konkurss on iga aastaga populaarsust koguv teenindusvaldkonna oodatud suursündmus, mille läbi teenindajaid koolitada, motiveerida ja tunnustada. Konkurss on hea viis Eesti teenindajate ja teenindamise taset paremaks arendada."
14.aastase konkursi ajaloo juures on hea tõdeda, et konkurss täidab oma eesmärki.
Parima teenindaja 2017 valimise žüriisse kuulusid:
Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor tegevjuht Kristjan OadEesti e-kaubanduse Liidu juhataja Signe KõivTallinna turismiinfokeskuse juhataja Silja VeermeLydia Hotel restoran Hõlm kelner Kristiina KurgEesti Parim teenindaja 2016 Mariliis Talvoja
Seotud lood
12. aprillil selgus Tallinnas Eesti parim teenindaja 2018, kelleks on Sofia Karkus (Viking Motors AS) Tallinnast.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.