• 21.08.17, 17:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coop plaanib laieneda Lätti

Coop Eesti tegevjuht Jaanus Vihand ütles, et nad on mõelnud Lätti laienemisest, kuid nendest plaanidest on veel vara rääkida, sest see on neil hetkel vaid arutelu tasandil.
Coop Eesti juht Jaanus Vihand
  • Coop Eesti juht Jaanus Vihand Foto: Urmas Kamdron
Vihand rääkis, et see on pigem järgmise aasta teema, kuid sellest kuhu või millal ta pikemalt rääkida ei saa. Tema sõnul toob inimene Lätist alkoholi endale, lisaks veel sõbrale – inimene ise ei peagi enam selleks Lätti minema, aga nemad on sellest mõjutatud ikka, sest selle võrra ostetakse meie kauplusest ju vähem.
„Turuosa kasvatamiseks tuleb rohkem klientidele müüa,“ ütles Vihand ERRile. Tema sõnul sul võivad olla kõige õilsamad ideed, aga kui inimesed ei tule sellega kaasa, siis pole sellest kasu. „Tegelikult tuleks kõiki asju teha natuke paremini kui kõik seda teevad.“
Vihand on kindel, et neil on täna Eesti oma sektori kõige efektiivsem logistika ja kõige suurem tarnekindlus. Lisaks tuleb tema hinnangul teha ka turundust natuke paremini ning loomulikult tuleb ka hoida väga häid hindu.
Loe pikemalt ERRi uudisteportaalist.

Seotud lood

Uudised
  • 05.12.17, 13:30
Vihand: praegu tuleb karta valitsust rohkem, kui konkurente
Coop Eesti juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul on konkurentide käitumist võimalik ennustada, sest reeglina põhineb see ratsionaalsetel ja majanduslikult põhjendatud alustel. „Valitsuse puhul see nii ei kipu olema,“ ütleb Vihand.
Uudised
  • 28.07.17, 13:13
Jaeketid hoiavad turuosa
Eesti suuremate jaekettide majandustulemustest selgub, et enamik neist suutis oma turuosa säilitada. Vaata, kui suurt kasumit teeniti ning millised on käesoleva aasta peamised arendustegevused.
Uudised
  • 08.03.17, 12:15
Kuidas valitakse kaup Coop'i toidupoodi?
Coop Eesti ostudirektori Oliver Risti sõnul lähtuvad nad kauba valikul ennekõike tarbija huvidest, soovidest ja vajadustest. Selleks, et inimeste eelistusi välja selgitada, korraldatakse regulaarselt turu-uuringuid: mis müüb ja mis mitte. Samuti on abiks statistika, mis tugineb tarbija ostueelistustele.
Uudised
  • 19.05.17, 11:49
Vihand: ühistuline tegevus sunnib rohkem pingutama
Aastaks 2026 peaks Coop Eesti (endine Eesti Tarbijate Keskühistu) liikmete käive tänaselt tasemelt kahekordistuma ühe miljardi euroni. "Üksi jõuab küll kiiresti, aga koos jõuab kaugele," selgitas ambitsioonikat plaani Coop Eesti juht Jaanus Vihand Pärnu Juhtimiskonverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele