Rootsi rõivamüüja H&Mi käibekasv jäi möödunud aastal ootustele alla ning puhaskasum langes 13 protsenti, 16 miljardi Rootsi kroonini (1,6 miljardit eurot).
„2017. aasta tulemused on vastandlikud, mõnel alal paremad kui mujal. Käibe 3protsendiline kasv oli selgelt alla ootusi. Neljandas kvartalis langes käive kohalikus valuutas arvestatuna 2 protsenti,“ kommenteeris ettevõtte tegevjuht Karl-Johan Persson börsiteate vahendusel.
Perssoni sõnul läheb veebimüük ja uuemate rõivabrändide käive ülesmäge, kuid probleeme on poodides toimuva müügi ja neid külastavate inimeste arvu vähenemisega. Samuti näeb ta vajadust parandada eri brändide koosmõju müügisortimendis.
Eestis tõusis H&M poodide käive novembri lõpus lõppenud majandusaastal 419 miljoni Rootsi krooni ehk pea 43 miljoni euroni. Eurodes arvestatuna kasvas käive 9 protsenti. Poode oli Eestis 10, millest uusi kaks.
Autor: Kristjan Pruul, Äripäev
Seotud lood
Detsembris kehvi müügitulemusi näidanud Rootsi kiirmoekett teatas kolmapäeval, et sulgeb pealinna ühel vilkaimal kaubatänaval asuva kaupluse, vahendab majandusleht Dagens Industri.
H&Mi teatab uhkusega, et ettevõte on esindatud ,,The Business of Fashioni” esimeses ,, The Best Companies to work for in Fashion in 2017” aastaraportis, mis toob esile tänapäeva moetööstuse ülemaailmsed tipptööandjad.
Nautica keskust omav Capfield sõlmis lepingu H&Miga, mille tulemusena avab järgmise aasta kevadel Tallinna sadama vahetus läheduses asuvas kaubanduskeskuses uksed uusim H&Mi kauplus.
1. juunil algas H&M’is, KappaAhl’is ja Lindexis kampaania, mille eesmärk on vähendada kottide tarbimist ning suurendada kilekottide negatiivset keskkonna mõju teadlikkust. Kolm moeketti alustasid ka enda kilekottide muutmist ning toetavad säästvat arengut.