Jaekett Maxima muudab kliendilojaalsusprogrammi Aitäh kaartide kehtivusaja seniselt viielt aastalt tähtajatuks. Järgmise sammuna on plaanis tuua Eesti ühe suurima lojaalsusprogrammi klientideni ka digitaalne kliendikaart.
“Aitäh kaardi muutmisega tähtajatuks soovime üheltpoolt vähendada klientide tarbetut ajakulu kaardi vahetamisel ning teisalt on muudatuse taga ka keskkonnasäästualased kaalutlused, kuna meie lojaalsusprogrammiga on liitunud ligi 700 000 inimest ehk kaob vajadus sadade tuhandete uute kaartide väljastamiseks,” lausus Maxima Eesti kommertsdirektor Kristina Mustonen.
Praegu väljastatud kliendikaartidele on aegumistähtajana kantud tänavu 31. mai, kuid Mustoneni sõnul saavad kõik kliendid oma kaarti kasutada ja ostuboonuseid koguda ka edaspidi.
Mustonen märkis, et suured muudatused saavad alguse ikka väikestest sammudest. Nii on Maxima grupil järgmise sammuna kavas viia kliendilojaalsusprogramm digitaalsele platvormile, misläbi väheneb tulevikus vajadus plastkaartide kasutamise ja väljastamise järele veelgi.
Maxima lojaalsusprogrammiga liitunud kliendid koguvad boonusraha igalt oma ostult, välja arvatud alkoholi- ja tubakatoodetelt. Aastas kogutavate boonuste kogusumma on üle nelja miljoni euro, kliendid saavad kogutud boonuste arvelt tasuda 99% ulatuses ostu maksumusest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.