• 03.06.20, 14:05

9 sammu, kuidas kliente enda juures hoida

Külalislahkuse ekspert Kati Suun tõi Äripäeva Teeninduskonverentsil välja 9 sammu, millele peab täna teeninduses keskenduma, et kliente enda juures hoida.
Külalislahkuse koolitaja Kati Suun
  • Külalislahkuse koolitaja Kati Suun Foto: Karen Harms
Ta rääkis, et täna on suurepärane võimalus teha restart külalislahkuse valdkonnas. „Uus luksuskaup on kindlasti soe ja siiras inimkontakt ja me kõik oleme valdkonniti samal stardijoonel - seega meil kõigil on võimalus olla luksusbränd 2020! " ütles Suun.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele