Kaubamaja e-pood võttis kasutusele loodussõbralikud lambavillast valmistatud pakkeümbrikud. Uuel aastal katsetatakse plastikust mullikile asemel kasutada e-poe tellimuste pakkimiseks ka villakile.
„Jätkusuutlike põhimõtete rakendamine ja klientidele tutvustamine on Kaubamaja südameasjaks juba aastaid. Usume kindlalt, et igaühe ka väike panus on oluline ning seetõttu otsime pidevalt nutikaid ja töötavaid lahendusi, et meie tegevus oleks jätkusuutlik nii äriliselt kui keskkonna vaates,“ rääkis Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.