B2B e-kaubanduse müügiplatvorm merXu on haaranud juba üle 2000 ettevõtte
Uue B2B e-kaubanduse startup-platvormiga merXu on Eestis, Leedus, Poolas, Tšehhis ja Slovakkias liitunud üle 2000 ettevõtte, edastab ettevõte pressiteates.
merXu Eesti ja Leedu juht Toomas R. Raist on Osta.ee kogemusega.
Ettevõtte investorid on Accel ja Point Nine Capital, mis on teinud paigutusi Facebooki, Spotifysse, Revoluti, Slacki. Eestis nõustab ettevõtet Bo Henriksson, kes on olnud ABB Eesti juht, teatab merXu.
Uus Kesk- ja Ida-Euroopa B2B e-kaubanduse platvorm merXu alustas oma tegevust viies riigis: Eestis, Leedus, Poolas, Tšehhis ja Slovakkias. merXu asutas kogenud e-kaubanduse spetsialistide meeskond, mida Eestis ja Leedus juhib endine Osta.ee tegevjuht Toomas R. Raist.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.